سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس دانشش را افزود ولی زهدش را نیفزود، جز دوری از خدا نیفزوده است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

حاج قاسم به مثابه میزان / تنها یک دلیل

ارسال‌کننده : رضا شاعری در : 98/11/12 2:2 عصر




??من هم مثل بسیاری از شما، با اختلاف نگاه سیاسی و فرهنگی و عقیدتی مشکلی ندارم و در این سال ها رفیقان و همکاران زیادی داشته ام که اختلاف نظرهایی جدی با هم داشته ایم و داریم.

??اما از روزهایی که به توفیق رسانه نگاری برای شهدای #جبهه_مقاومت_اسلامی دست یافتم. برخی از افراد! (دوست نمی گویم که دیگر دوستی ای نداریم) به ساحت مطهر شهدایمان توهین کردند. روابطم را با آن ها تنظیم کردم...

?? و اما امروز، واکنش و مواضع افراد مختلف در فقره #شهادت_حاج_قاسم عزیزمان، ملاک و معیاری مهم و تعیین کننده برای من در تنظیم روابط آینده ام با آن هاست.  اینجا دیگر بحث دیدگاه فکری نیست، بحث سر شرافت و انسانیت است. این رخداد آنچنان مهم است که سکوت و نظاره گری خاموش افراد هم معنا دارد!  چه رسد به کنش های شماتتگرانه و شادی هایی در جلوت و خلوت که حسابش سواست. ان شاءالله به برکت خون این شهید عزیز اطرافمان را از لوث وجود #وطن_فروشان و آن ها که بویی از #شرافتمندی نبرده اند، خالی می کنیم.

??پی نوشت اگر تنها یک دلیل برای دوام دشمنی با آمریکای جنایتکار وجود داشته باشد، همین #ترور_دولتی بزدلانه و خبیثانه است. فراموش نکنیم که حاج قاسم را به کینه مبارزات پیوسته اش با امریکا و اذنابش ترور کردند.

#شهادت_بزرگ
#سلیمانی_شهیدا
#رضاشاعری




کلمات کلیدی :

قالب وبلاگ | قالب
گالری عکس
دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ