سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترینِ برادرانت، کسی است که تو را به باطل، خشنود سازد . [امام علی علیه السلام]

زمان جنگ . . . صلیب سرخ . . . سید آزادگان

ارسال‌کننده : رضا شاعری در : 91/3/11 8:4 عصر

هوالواقف علی السرائر والضمائر"

معمولا حاج آقا پناهیان ، این خاطره را در منبر هایش زیاد نقل می کند :

زمان جنگ ، از صلیب سرخ آمده بودند گزارش تهیه کنند از زندان های عراق ! چند بار از سید علی اکبر ابوترابی می پرسند :شما اینجا شکنجه می شوید؟ اما سید سوالشان را بی پاسخ می گذارد. سپس فرمانده بعثی او را صدا می کند و می پرسد : تو که از ما نمی‌ترسی، بیشترین کتک را از ما خورده‌ای، چرا نگفتی؟ مرحوم ابوترابی می گوید : ما دو مسلمان هستیم شکایت را پیش کافر نمی‌بریم...

کافی ست کمی به زمان انتخابات نزدیک شویم ... خیلی از سیاستمداران ما حاضرند برای صندلی سبز بهارستان جان هم بدهند آبرو بردن این و آن که سهل است ... می رسد به جایی که یک دفعه می بینی شام خوردن شب قبل طرف مقابل را هم زیر سوال می برند ... غافل از اینکه دشمنان ما و یا به زبان حاج آقا ابوترابی همان کافران ، چشمشان به مومنان است و ته دلشان قند آب می کنند که این مسلمان ، آن یکی را متهم به دروغ می کند ، آن یکی این را متهم به حیف و میل بیت المال ...

خلاصه اینکه جایت خالیست این روزها سید آزادگان ...

پس نوشت:

شادی روحشون فاتحه فراموش نشه




کلمات کلیدی :

دنیا را میخواهم چه کار

ارسال‌کننده : رضا شاعری در : 91/3/11 7:57 عصر

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

من باشم

تو باشی و صحن انقلابت

دنیا را می خواهم چه کار؟!




کلمات کلیدی :

سیاسی ترین تصویر کودکی هایم اشک های مادرم .. .

ارسال‌کننده : رضا شاعری در : 91/3/11 7:36 عصر

سیاسی ترین تصویر کودکی هایم

اشک های مادرم در خرداد 1368 بود . ..

خداوند امام عزیزمان را بیامرزد

 




کلمات کلیدی :

جلد کتاب دوگوهر بهشتی

ارسال‌کننده : رضا شاعری در : 91/3/10 2:47 عصر

ر اینم جلد جدید د.گوهر بهشتی 5جلدی شد. 2تا جلدشو فرستادیم مشهد میلاد حضرت مادر.




کلمات کلیدی :

شوقا الی روئیتک یا شاهین . ..

ارسال‌کننده : رضا شاعری در : 91/3/9 7:40 عصر

ه نشان الله

با یاری خدا و پیامبرش

با یاری امام علی النقی|علیه السلام|

 

 شوقا الی روئیتک یا شاهین

  

 

 

 

 طرف بعد از شنیدن خبر هتاکی به امام نقی |علیه السلام| مدتی رفت توی فکر." امام چندم میشد....؟"

ما بعد از سی و اندی سال نتوانستیم جا بیندازیم که امام هادی|علیه السلام| امام دهم است یا نهم.نقی، لقب امام جواد|علیه السلام| است یا امام هادی|علیه السلام|.زیارت جامعه اصلا هست یا نه!و اگر هست  اول مفاتیح است یا اخر ان.این که تا بحال سابقه نداشته برادران و خواهران "رسانه ملی" تا این حد سنگ امام هادی النقی |علیه السلام | را به سینه بزنند.این که سابقه نداشته پرچم ها ی شهرداری تهران و حتی بیرق های عوارضی ازاد راه ساوه -تهران سیاه پوش شوند جز برای عزاهای خیلی عزا!

شایدنعوذ بالله امامت در وجود علی ابن ابی طالب،ح س ی ن ابن علی،جعفر ابن محمد، و علی ابن موسی |علیهم السلام| خلاصه شده.یا چون امام رضا|علیه السلام| همسایه ی ماست و – نه احیانا ما جیره خوار ایشان!- ایشان خیلی غلیظ، امام اند.و یا این که چون"ایوان نجف عجب صفایی دارد " علی|علیه السلام| بابای تمام یتیم های دنیاست. یا مثلا برای اینکه حضرت امام جعفر صادق |علیه السلام| بنیان گذار تنها فرقه ی اسلامی هدایت شده هستند خیلی به گردن ما بچه شیعه ها حق دارند.

بنیان گذار مذهب جعفری،همان قدری مظلوم است که صاحب "مرام نامه ی شیعه".صاحب آه های شبانه ی چاه های ی کوفه همان قدری مظلوم است که صاحب" مرام نامه ی شیعه".صاحب دل تمام سینه زن های دل از کف داده ی  دیوانه ی بی سر و بی سامان این عالم همان قدری مظلوم است که صاحب "مرام نامه ی شیعه".چرا نه دی برای مقابله با هتک حرمت ح س ی ن و دفاع از مقام نائب عام امام عصر |اروحنا فداه| اری اما پنج خرداد برای مقابله با هتک حرمت نقی |جان عالمیان به فدای غربتش|  جد امام عصر|ارواحنا فداه| نه؟

 این ها همه یعنی یا ما درشناساندن حق به جهانیان خیلی عرضه "ندار" بوده ایم یا جهانیان در تلبیس حق با باطل خیلی عرضه "دار".برایند بنزین این بی عرضگی با اتش ان با عرضگی این بار دامن نقی بودن هادی را گرفت.فردا از کجا معلوم به قمر بودن عباس دست نیازد.به رقیه بودن بنت الح س ی ن  نگیرد.به بتول بودن زهرا ی اطهر نزدیک نشود. به قتیل العبرات بودن ح س ی ن  نکشد؟

این حرام لقمه" اول ظالم به حق ال الله نبوده و بی شک" اخر تابع له علی ذلک" هم نخواهد بود.او لقمه از دستان قلم شده ی ابولهب گرفته و شیر از شیره ی وجود بی وجود هند ،دختر عتبه زهر مار کرده.خیلی در بند اشخاص نباشیم.خودمان را سرگرم حواشی نکنیم.چهره ی کریه این انگل دیگر چه جای طرح زدن دارد تا زمانی که بلور تایپوگرافی نام نقی را خون لخته شده تار کرده؟نوای انکر الاصواتش چه جای  انتشار دارد ان زمان که طنین ایات سوره ی توبه  تن ادم را می لرزاند؟مسیر هنر که نه،بی هنری  بی ناموس اش چه جای مقابله به مثل دارد برادر خوبم، پرچم دار"برای انانی که تشنه ی حقیقت اند"، انجا که حزب الله ای های سایبر باید بنا بر شان مسلک شان پاسخ بدهند نه بنابر شان نداشته ی ان بی همه کس ها ؟

دم شما گرم از این همه حس مقابله ی "اتشین "  تان در اتش پاره ترین سنگر جنگ نرم.درست است که کار از "حکمت" و " موعظه ی حسنه"  گذشته اما کجاست آن " جدال احسن" ما؟ " رپ حزب الله ی" ها بیشتر شبیه یک جدل کودکانه است تا یک جدال حکیمانه.این دلقک رپ خواند.چشم ما هم رپ می خوانیم.می گذاریم به حساب " حوادث الواقعه " و نیاز های زمانه .خب.امدیم و هتاک بعدی رقاصه بود تکلیف ن ص ر لابد به طریق اولی می شود  فراخوان خواهر های حزب الله ی برای.....و  الخ. می بینید؟حتی به زور بر زبان قلم سوار کردن این وصله ها ی جورواجور ناجور هم ازار دهنده است.

 تکلیف ما این است که بنا بر بیانات حضرت اقا جبهه ای فکر کنیم.شاهین و کیارش و ارش و نیوشا و گلشیفته  بهانه است.اینها جریان اند.عروسک های خیمه شب بازی  شب های دختر بازی شیطان اند. در این جریان وهن مقدسات همواره یک نفر هست که گوی حرام لقمگی را برباید. اینقدر درگیر توی دهان ان "یک نفر" زدن نباشیم.اگر مردیم زیر گوش "جریان" بخوابانیم.ما از این مرتد ها کم نداریم.ما از این مرتد ها کم ندیده ایم.ما مرتد ندیده نیستیم.ما هم توهین شنیده ایم.هم  توهین دیده ایم.هم توهین چشیده ایم.هم توهین بوییده ایم. هم توهین لمس کرده ایم و باب اهانت تا دلت بخواهد این روزها باز تر از ابواب قوای حواس پنج گانه ی من و توست .مرتد نکشته و جهاد نرفته هم نیستم که بگویند خون خواری و خوی وحشی گری شیعیانه شان گل کرده .و اینبار پاچه ی این حرام لقمه را گرفته!نه برادر من .اما...

کاش ما هم مثل خدا " سریع الحساب" بودیم و "شدید العقاب" .کاش ما هم مثل ان بندگان خدا "از جنس خدا" بودیم که اگرمی بودیم همان یک سال، یک سال و نیم پیش که بوی گند هتاکی ها به ساحت مقدس حضرات معصومین|علیهم السلام| درلجن خانه ی  فیس بوک درامد حق مطلب را ادا می کردیم. تا مغز استخوان ادمیزاد تیر می کشد از این که نه به" سریع" بودن ما ها امید می شود داشت نه به" شدید" بودنمان.نه روی" قوت" نم کشیده مان میشود حساب کرد و نه روی "رباط الخیل" در اب نمک موقع نشناسی ها خوابانیده شده مان.

و سیق الذین کفروا الی جهنم... ببخشید ...جانم...؟خط روی خط شد...!! ...این صدای دوزخ نیست؟!: شوقا الی روئیتک یا شاهین.

 

 از وبلاگ هواشافی . .. پرشین بلاگ پایین رو کلیک کنید.

+ قلمت حق رفیق ... پیشنهاد می کنم بخوانید ...   ( شافی )




کلمات کلیدی :

خلیل بت شکنم چهره در نقاب گرفت.

ارسال‌کننده : رضا شاعری در : 91/3/9 7:27 عصر






خلیل بت شکنم چهره در نقاب گرفت ...

 

نماز خوف بخوانید که آفتاب گرفت ...

 

 


پ.ن :

برای نسل من

که جامانده از نفس کشیدن در هوای زیستن او

و عادت کرده است که همه چیز را

از پشت قاب ها و عکس ها

و لابلای صفحات کتاب ها ببیند،

یک جرعه از دریای آرامش وجودش

_ که موج میزند در آن نگاه رو به پایین همیشگی _

کافی است تا ما را از غم زندگی در این روزگار برهاند

اگر برای آن موعود، تنها یک منتظر می شناختم

بی گمان فکرم جز از پیش روح الله، جای دیگری نمی رفت

همان که دریای وجودش، به قدر تمام دنیا تلاطم داشت

و همه مردمانش را در پناه خود می گرفت

همان که فکرش سراسر اسلام بود و وجودش، سراسر انتظار ....

همان که روح خدا بود ....

و اگر نبود

این نسل جامانده، تا ابد بدون امام می ماند ...

 




کلمات کلیدی :

صبوری کن مادر

ارسال‌کننده : رضا شاعری در : 91/3/6 11:15 عصر

چه قدر سخته دستان لرزان و چشمان گریان عزیزترین کس رو ببینی

 چقدر سخته بعضی وقت ها غم خوار باشی

 

غم می آید برچهره ی معصوم ات . ..

باید مانند جدت باشی مادر

صبوری کن صبوری  ...




کلمات کلیدی :

<      1   2   3   4      >
قالب وبلاگ | قالب
گالری عکس
دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ