سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیامبر خدا صلی الله علیه و آله به من فرمان داد که نوشتن یهود را یاد بگیرم . [زیدبن ثابت]

رونمایی کتاب ستوده در آسمان ها و زمین

ارسال‌کننده : رضا شاعری در : 93/10/15 9:0 صبح

سلام بر دوستان گرامی ام

همزمان با ایام هفته وحدت کتاب ستوده در آسمان ها و زمین اثر محمد رضا اصلانی که حاصل 8 سال مطالعه .و پژوهش نویسنده در کتب تاریخی می باشد

توسط انتشارات کتاب ابرار و موسسه فرهنگی هنری سیب سرخ نیکان با حضور محمد رضا سرشار ، حمید هنرجو، راضیه تجار، و علاقه مندان به ادبیات در فرهنگسرای رازی رونمایی می شود.

 

                                        این کتاب دارای 3 فصل و 24بخش می باشد

                              ستوده در آسمان ها و زمین

این کتاب از تولد تا رحلت پیامبر را در سه فصل و 24 بخش در خود این کتاب دارای 3 فصل و 24 بخش می باشد و زندگی پیامبر (ص) را از تولد تا رحلت را به نثری داستانی روایت می کند.

علاقه مندان جهت تهیه این کتاب می توانند به فروشگاههای پاتوق کتاب سراسر کشور مراجعه نمایند و یا با شماره تماس 88973158 و مراجعه به سایت ketabeabrar.ir اقدام به خرید این کتاب نمایند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، رونمایی و نقد کتاب «ستوده در آسمان ها و زمین» با حضور مؤلف، محمدرضا سرشار، جواد قرائی، راضیه تجار، حسن احمدی و محمدرضا بایرامی، دوشنبه 15 دی ماه ساعت 15 به همت فرهنگسراهای تهرانسر و رازی برگزار می‌شود.

این کتاب که حاصل هشت سال فعالیت نویسنده بر اساس بررسی و پژوهش‌های دقیق و کارشناسی مستندات و منابع مختلف است و بخش های مختلف زندگی پیامبر (ص) از  جمله مواردی چون حمله سپاهیان ابرهه به شهر مکه، داستان تولد، سیری در اتفاقات دوران جوانی، داستان بعثت، غزوات رسول خدا و ... در قالب داستان های کوتاه در این مجموعه گردآوری شده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به پردیس سینمایی رازی واقع در خیابان قزوین، خیابان هلال احمر، نرسیده به میدان رازی مراجعه و یا با شماره تلفن 55409549 تماس حاصل بگیرند.

انتهای پیام/ک

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931014000490#sthash.Ujst8tla.dpu
ین کتاب که حاصل هشت سال فعالیت نویسنده بر اساس بررسی و پژوهش‌های دقیق و کارشناسی مستندات و منابع مختلف است و بخش های مختلف زندگی پیامبر (ص) از  جمله مواردی چون حمله سپاهیان ابرهه به شهر مکه، داستان تولد، سیری در اتفاقات دوران جوانی، داستان بعثت، غزوات رسول خدا و ... در قالب داستان های کوتاه در این مجموعه گردآوری شده است. - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931014000490#sthash.wcUsb44R.dpuf
f



کلمات کلیدی :

قالب وبلاگ | قالب
گالری عکس
دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ