سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه سرگرمی اش فراوان شد، خردش کم گردید . [امام علی علیه السلام]

با کودکان حرم

ارسال‌کننده : رضا شاعری در : 94/7/19 3:42 عصر

کمک‌های مردمی برای کودکان آواره سوری جمع آوری می‌شود

شمشادی پیرامون نوع کمک های مورد نیاز به کودکان آواره سوری گفت: پوشاک گرم، زیرانداز، پتو و مواد غذایی فاسد نشدنی مانند انواع کنسروها مورد نیاز است.

                                                 خبرگزاری فارس: کمک‌های مردمی برای کودکان آواره سوری جمع آوری می‌شود

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، حسن شمشادی دبیر خبری و اطلاع رسانی کمپین کودکان حرم در نشست عصر دیروز که با اشاره به کمپین کمک رسانی به کودکان محروم و آواره سوری گفت: این کمپین خودجوش به نام «با کودکان حرم» توسط یک حرکت جهادی و مردمی راه اندازی شده است و ما زیر نظر هیچ نهادی نیستیم اما هر مجموعه و نهادی که بخواهد با ما مشارکت و همکاری کند قطعاً استقبال می‌کنیم.

وی درباره گروه هایی که تاکنون آمادگی خود را جهت حمایت از این کمپین اعلام کرده اند گفت: تاکنون شهرداری تهران با ما همکاری خوبی داشته و سازمان تبلیغات اسلامی، اداره اوقاف، امور مساجد و دفتر اعزام مبلغین دانشگاه امام صادق نیز با ما همکاری کرده اند.

شمشادی پیرامون نوع کمک های مورد نیاز به کودکان آواره سوری گفت: پوشاک گرم، زیرانداز، پتو و مواد غذایی فاسد نشدنی مانند انواع کنسروها مورد نیاز است.

 

                            رضا شاعری کمپینرضا شاعری کمپین

 

وی در سوریه تصریح کرد: از روز نخست محرم تا روز شام غریبان، 60 پایگاه در 50 معبر و میدان پرتردد و در 10 ایستگاه مترو برای دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی ایجاد خواهیم کرد. علاوه بر آن با 1200 هیئت مذهبی هماهنگ شده ایم تا کمک ها را جمع آوری کرده و برایمان ارسال کنند.

وی افزود: ضمناً برای 2000 مسجد طرح توجیهی ارسال کرده ایم و بناست با همکاری هیئت امنای مساجد از بین نمازگزاران و مردم منطقه کمکهایی جمع آوری بشود و یک شماره حساب به شماره 100801085027 بانک شهر بنام «با کودکان حرم» برای کسانی که به طور غیرمستقیم می‌خواهند کمک کنند افتتاح شده است.

دبیر خبری نشست افزود:  بعد از پایان دهه محرم این کمک ها به وسیله و همراهی سازمان هایی مانند هلال احمر و سفارت ایران در سوریه توسط این جمعیت در کمپ های آوارگان سوریه توزیع می‌شود. البته این کمک ها تنها در مکان هایی که دسترسی داریم توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

رضا شاعری،با کودکان حرم، گزارش پوششی،حسن شمشادی، برج میلاد

 




کلمات کلیدی :

قالب وبلاگ | قالب
گالری عکس
دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ