سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در مردمی که نه خود نیک خواه اند و نه نیک خواهان را دوست دارند، خیری نیست . [امام علی علیه السلام]

از صدای سخن شعر

ارسال‌کننده : رضا شاعری در : 95/1/4 8:20 عصر


حسین آقای قرایی در این چند سال گذشته با فعالیت های چشم گیر فرهنگی حسابی سر زبان ها افتاده است. بارها در برنامه #عصرانه_ادبی# که (یکی) از کارهای رسانه ای و فرهنگی حاج حسین برای پاسداشت بزرگان ادبیات است. شاهد بوده ام که اساتید و بزرگان ادبیات حسابی او را نواخته اند و از اینکه بعد از مدتها توسط یک جوان پر شور و فعال مورد توجه قرار گرفته اند تقدیر و تشکر کرده اند. (در نگاه اول نام کتاب #از_صدای_سخن_شعر# نام از صدای_سخن_عشق را به ذهن متبادر می کند.) در این کتاب نگارنده تاریخ شفاهی پنج تن از شاعران و ادیبان انقلاب اسلامی را به روش مصاحبه مفصل به تصویر کشیده است.

 

 


سوالات و اطلاعات قرایی عزیز نشاندهنده مطالعات دقیق و گسترده او در این حوزه است.
از_صدای_سخن_شعر# چند برش طلایی دارد که وقتی خواندم خیلی لذت بردم. حتما یکی دو بخش از آن را در پست های بعدی کار میکنم. (خاطراتی از مرحوم مشفق_کاشانی...)
از آقا #علی_اصغر_بهمن_نیا# که زحمت انتشار کتاب را کشیده هم باید تشکر ویژه کرد. انصافا کار نشر را به خوبی وارد است و آثاری که منتشر می کند، هم از نظر محتوی قوی است و هم به لحاظ ظاهری زیبا و خوش رنگ و لعاب است.
پی نوشت/ 1:

پی نوشت/ 2: حسین آقای قرایی این روزها جدای از رفاقت، حق #استادی# نیز به گردن ما دارد. خداوند انءشالله حفظش کند و بر توفیقاتش بیفزاید.
#حسین_قرایی#
#نشر_نارگل#
#از_صدای_سخن_شعر#
#تاریخ_شفاهی#
#مشفق_کاشانی#
#ایرج_قنبری#
#محمد_صادق_رحمانی#
#علیرضا_قزوه#
#مصطفی_محدثی_خراسانی#




کلمات کلیدی :

قالب وبلاگ | قالب
گالری عکس
دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ