• وبلاگ : چلچراغ شهادت
  • يادداشت : در منزل شهيد محمد حميدي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    جزيره قبرس يک کشور اروپايي است با وسعت 9250 کيلومتر مربع و با حدود يک ميليون نفر جمعيت که در شرق درياي مديترانه و در جنوب ترکيه قرار گرفته است. شهر نيکوزيا با تقريبا 400 هزار نفر پاينخت قبرس است. اين کشور به دو قسمت ترک نشين شمالي و يوناني نشين جنوبي تقسيم شده است.ترک ها مسلمان و يوناني ها مسيحي ميباشند , قبرس با کشورهاي سوريه ترکيه يونان و مصر مرز آبي مشترک دارد, پول رايج در اين کشور يورو ميباشد.
    در تور قبرس شما شاهد آب و هواي مديترانه اي با دو فصل گرم و خشک و فصل معتدل هستيد و فصل گرم بيشتر مورد توجه گردشگران ميباشد. آب و هواي قبرس با ميانگين 300 روز آفتابي در سال ، قبرس را يکي از جذابترين مقاصد گردشگري در دنيا گرده است به نحوي که در مرداد و شهريور دماي هوا بين 21 تا 36 درجه سانتيگراد و در بقيه ماهها بين 20 تا 27 درجه مي باشد.
    در فصل هاي شلوغ گردشگري معمولا نرخ بليط هواپيما و هتل ها و ساير خدمات بيشتر از زمانهاي ديگر ميباشد. اما تور قبرس با آب و هواي معتدل خود در تمام طول سال مورد استقبال گردشگران قرار ميگيرد ، اما اگر عاشق تفريحات آبي و دريايي هستيد به شما توصيه ميکنيم از ارديبهشت تا آبان از تور قبرس استفاده نماييد.