سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه مرد با ایمان برادر خود را خشمگین ساخت ، میان خود و او جدائى انداخت . [ گویند : حشمه و أحشمه ، چون او را بخشم آورد . و گفته‏اند شرمگین شدن و خشم آوردن را براى او خواست . و آن گاه جدائى اوست ] . [ و اکنون هنگام آن است که گزیده‏هاى سخن امیر مؤمنان علیه السّلام را پایان دهیم ، حالى که خداى سبحان را بر این منّت که نهاد و توفیقى که به ما داد سپاس مى‏گوییم . که آنچه پراکنده بود فراهم کردیم و آنچه دور مى‏نمود نزدیک آوردیم . و چنانکه در آغاز بر عهده نهادیم بر آنیم که برگهاى سفید در پایان هر باب بنهیم تا آنچه از دست شده و به دست آریم در آن برگها بگذاریم . و بود که سخنى پوشیده آشکار شود و از آن پس که دور مینمود به دست آید . و توفیق ما جز با خدا نیست . بر او توکل کردیم و او ما را بسنده و نیکوکار گزار است . و این در رجب سال چهار صد از هجرت است و درود بر سید ما محمد خاتم پیمبران و هدایت کننده به بهترین راه و بر آل پاک و یاران او باد که ستارگان یقین‏اند . ] [نهج البلاغه]

جنگ جهانی جمعیت به چاپ رسید

ارسال‌کننده : رضا شاعری در : 93/10/8 10:13 صبح

 

بسم الله الرحمن الرحیم

کتاب "جنگ جهانی جمعیت" به قلم صالح قاسمی و به کوشش انتشارات "کتاب ابرار" به چاپ رسید.

.................................................................................................................................................................................

در سال‎ها و قرن‎های اخیر، ماهیت و شکل تقابل‎ها و جنگ‎ها تغییر یافته است.

از جمله تقابل‎های جدی موجود، تقابل دو تمدن غرب و شرق و یا دقیق‌تر، تقابل اسلام و اومانیسم است.

پرواضح است، مؤلفه‎های قدرت تمدن کهن اسلامی که در گذشته نیز قرن‎ها برتری و بالندگی خود را به رخ جهانیان کشیده است،

بسیارند، که یکی از این مؤلفه‎های قدرت تمدن جهانی اسلام، جمعیت جوان و پویاست.

از سالهای دور، دشمنان و نظریه‎پردازان دنیای غرب، متوجه جمعیت فزاینده، پویا و جوان دنیای اسلام شده‎اند و برای این موضوع طرح‎ها و توطئه‎هایی را طراحی نموده و بر اساس مستندات موجود منتشرشده، در صدد مدیریت توده‎های جمعیت در جهان و خصوصا در جهان اسلام بوده و هستند.

طرح‎های متعدد کنترل جمعیت و ایجاد نگرانی‎های کاذب از افزایش جمعیت، که بصورت گسترده در جوامع اسلامی تبلیغ می‎‎‎شود و با ژست های خیرخواهانه به اجرا گذاشته می‎شوند،

سندی روشن برای این ادعاهاست.

    جنگ جهانی جمعیت

بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با ارائه یک الگوی حکومتی مردمسالاری اسلامی به جهان، نگرانی‎ها و اضطراب‎های جهان استعماری غرب روز به روز افزون تر شد.

فلذا جمعیت ایران اسلامی و مدیریت آن یکی از اصلی ترین اهداف جبهه دشمنان اسلام و انقلاب قرار گرفت و از اینرو با برجسته کردن برخی مسائل پزشکی و با ارائه بی‎سابقه‎ترین کمک‎‎‎‎‎‎های بین‎المللی، کشور ما را در مسیر کنترل و کاهش جدی جمعیت قرار دادند تا از تداوم بلند مدت این الگوی نوظهور مردمسالاری اسلامی و تبدیل شدن آن به یک تمدن فراگیر جهانی جلوگیری نمایند.

متأسفانه، در مقاطعی از دولتهای نظام اسلامی‎‎‎‎‎‎‎‎‎مان، برخی کج‎‎‎‎فهمی‎ها نیز در کنار توطئه‎‎‎‎های خارجی باعث شد تا سیاست تحدید و کنترل جمعیت به مراتب بیش از نیاز جامعه تدوین شده و برای سالهای طولانی عملیاتی شود، تا جائیکه امروز ایران انقلابی در شرایط نگران کننده جمعیتی قرار گرفته است.

متأسفانه آینده خطرناک و بسیار نگران کننده‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ای در انتظار جمعیت کشور ماست و البته خوشبختانه یک بار دیگر انذار بهنگام و اشراف راهبردی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، باعث توجه نخبگان و مسئولان کشور به این بحران موجود شد و نشانه‎‌هایی از اصلاح سیاست کاهش جمعیت در حال شکل‎گیری است.

کتاب "جنگ جهانی جمعیت" به قلم صالح قاسمی و در پنج فصل تدوین شده و در صدد اقناع نخبگان و مردم عزیز کشورمان است و در کنار پرده‎برداری از توطئه‎ها و طراحی‎های دشمنان اصیل اسلام وانقلاب، به بررسی علل کاهش جمعیت و پیامدهای این کاهش و مرور راهکارهای افزایش منطقی جمعیت در ایران اسلامی پرداخته است و دیدگاه شارع مقدس درباره تحدید یا تکثیرنسل را بررسی می‎نماید.

لینک های خبرها
رضا شاعری، جنگ جهانی جمعیت، کتاب ابرار

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931021001200

http://www.lisna.ir/Latest-News/18103-%D8%AC%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AC%D9%85%D8%B9%DB%8C%D8%AA-%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%86%D8%B4%D8%B1-%D8%B4%D8%AF

 




کلمات کلیدی :

قالب وبلاگ | قالب
گالری عکس
دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ